2008年6月4日 星期三

粗魯的洗冷氣公司

今天我爸爸叫來了"長利冷氣電器工程 TL Air Conditioner & Electrical Engineering Works"的人來家里洗冷氣機..結果我家的牆壁"毀容"了...心痛死我們了..
一回到家媽媽就向我投訴說他心痛極了,叫我看冷氣附近的牆壁,結果真的把我惹火了..那些人是怎麼洗冷氣的??把牆上的漆弄掉了幾個部分,而且還蠻大片的..我們可是今年花了不少錢來油漆的..媽媽說講他們時,他們還笑笑..你說氣不氣呢!!難道他們不能斯文點嗎?一定是那種為了要快就粗魯的工作..完全不顧及顧客家的美觀..不但如此,牆壁也很骯髒了,因為都是他們骯髒的手印...真是的!@#$%^&*()..

所以不是我要唱衰他們,巴生的朋友們啊..你們千萬要記得以後不要找這家"長利冷氣電器工程 TL Air Conditioner & Electrical Engineering Works" 洗冷氣啊..不然就會像我們這樣,花了錢還要受氣心痛啊!

3 則留言:

  1. Is the same thing happen to me when I ask them to clean and to install new air-cond for me. Their finger prints is everywhere and always have to clean it but my case is from different company.

    Sometimes I just feel that those worker are really unprofesional when doing their things.

    回覆刪除
  2. yaya... so if any else got a better services can introduce to us loo... thank!

    回覆刪除
  3. Yes, you should look for service provider that you are more familiar to avoid the samething happen again...^__^

    回覆刪除

來來來..多多留言哦!!