2008年2月27日 星期三

笨蛋國陣!!氣死我了..

今天早上上班途中,看到路上多了很多不同黨派的布條和plastic旗..都不覺得怎樣,因為每次的大選都會有這些東西..可是今早真的氣死我了,那些沒腦袋的人竟然把國陣的Flagline和海報綁在我每天需要過馬路上班的地方,整條都是.. (照片) 阻礙了我們過去對面..有夠白痴的掛法..相信有很多人也很不滿意!!
我看到了很多人都過不到,要走一段路才能從令一邊過去..也有很多過路人也不理會的跨或踩過去..我也是用跨過去的..因為實在是太過分了,根本沒替其他人著想,造成了路人有很大的麻煩!!簡直就是欺人太勝!!!他們可以掛高點,只要不阻礙到別人就不會惹人厭..真是的!!這麼不體貼,叫人怎麼投你呢?怎能服氣呢??

4 則留言:

  1. yaya.. really danger..incase the flag is drop down ..
    n make the driver can't drive properly. really bad.

    kn

    回覆刪除
  2. 愚蠢天枰!記得投火箭,那就可消氣!

    回覆刪除
  3. Yah!..is horrible how they stick up those poster or put up the flag. Is everywhere in town or city and it sometimes can cost harm or trouble for driver even to people who walk past by those stuff.

    Is that how they want to convince us to vote for them? From their action on simply putting up those stuff is that they really care about our city or our town or our people? Or they just care about their position?...

    回覆刪除
  4. 他們只負責掛旗, 又不必負責走路, 哪管得那麼多!

    回覆刪除

來來來..多多留言哦!!